Strona Główna
Współpraca
Kontakt

Podsumowanie sezonu 2008

5 października Komisja Turystyki Kolarskiej PTTK zakończyła kolejny sezon rowerowy. W związku z tym udało nam się stworzyć  małe podsumowanie tych 6 miesięcy.

Wszystko zaczęło się 30 marca jak zwykle o godzinie 9:00 pod chrzanowskim oddziałem PTTK. Grupa dwudziestu spragnionych rowerowych wypraw kolarzy, rozpoczęła sezon wycieczką na Górę Wielkanocną. Kolejne niedziele obfitowały w bardzo ciekawe cele naszych wypraw. W tym roku odwiedziliśmy m.in. rezerwat Kajasówkę, Tyniec, park miniatur- Inwałd czy wreszcie Przełęcz Kociarską. Nie zapomnieliśmy również o naszych regionalnych perełkach. Jak co roku zawitaliśmy na zamek Tenczyn, nad Sosinę oraz Chełmek.

Bez wątpienia miłym faktem w tym sezonie była frekwencja utrzymująca się na wysokim poziomie. Mimo często niesprzyjających warunków pogodowych nie odwołaliśmy żadnej wycieczki. Wytrwałość i zamiłowanie do dwóch kółek okazało się silniejsze niż najbardziej intensywny deszcz.

Silna reprezentacja KTK wyruszyła również w maju na podbój Kaszub i Pomorza by wziąć udział w Centralnym Zlocie Przodowników Turystyki Kolarskiej.

Ponad to zorganizowaliśmy XXII Kolarski Pierwszy Krok oraz VIII Rodzinny Rajd Rowerowy im. Władysława Mamota, który na długo zapadnie w pamięć dzięki niecodziennemu konkursowi "wcinania rogalików". Jak co roku zabezpieczaliśmy również trasę  Rajdu z okazji dnia dziecka odbywającego się w czerwcu.

W siodełku spędziliśmy praktycznie każdą niedzielę od marca aż do końca września. Sezon myślę, że możemy zaliczyć do bardzo udanych. Łącznie przemierzyliśmy ok 1400 km. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom wycieczek organizowanych przez naszą Komisję, za wspólnie spędzony czas i do zobaczenia już w marcu.

KTK Team

Poniżej zamieszczamy wkres frekwencji na naszych wycieczkach:

wykres

Powrót

PTTK

PTTK Oddział Chrzanów

PLAN WYCIECZEK

KLIK

Moim zdaniem najbardziej atrakcyjną turystycznie gminą Powiatu Chrzanowskiego jest gmina: