Strona Główna
Współpraca
Kontakt

V edycja Otwartych Mistrzostw Gminy Krzeszowice w Kolarstwie Górskim

11października 2008 roku  w „Mistrzostwach” wystartowała nasza reprezentacja. Adrian i Wojtek zdecydowanie nie przynieśli nam wstydu.

Ancyśka i ja wystąpiliśmy w roli kibiców i fotoreporterów. Chłopaki z samego rana  dotarli pociągiem do Krzeszowic, gdzie jak się później dowiedzieliśmy pomogli w znakowaniu trasy. My na start dotarliśmy także na dwóch kółkach… chociaż trochę bardziej zmotoryzowanych.

Na miejscu zobaczyliśmy grupę kolarzy jeżdżących po ścieżkach Parku przy Pałacu Potockich, a przed kolarzami prowadzący na motocyklu. Okazało się, że to objazd trasy. A trasa mierzyła 4 km.

Około godziny 11:30  zawodnicy wystartowali. A za następne 15 minut widzieliśmy pierwszą osobę na mecie. Tyle, że nie zatrzymała się… A dlaczego? A dlatego, że organizatorzy przewidzieli dwa okrążenia. Trasa w sumie miała 8 km.

Adrian Włosik zajął trzecie miejsce, Wojtek Bromboszcz czwarte- jesteśmy z nich dumni ponieważ mieli mocnych konkurentów. Reprezentacja klubu Hard Bike była bardzo liczna i dobrze przygotowana.

W oczekiwaniu na wyniki, zawodnicy oraz kibice zostali zaproszeni na poczęstunek- kiełbaskę z grilla oraz oranżadę.

Każdy z zawodników otrzymał pamiątkowy dyplom, a najlepsi również  medale.

Rozlosowanych zostało sporo porządnych nagród, nie zapomniano o najmłodszych uczestnikach- każdy z dzielnych maluchów był nagrodzony.

SHp

Zachęcam do obejrzenia zdjęć z tej imprezy w naszej galerii.

Zainteresowani wyniki mogą znaleźć na stronie LKS "Tęcza" Tenczynek

Powrót

PTTK

PTTK Oddział Chrzanów

PLAN WYCIECZEK

KLIK

Moim zdaniem najbardziej atrakcyjną turystycznie gminą Powiatu Chrzanowskiego jest gmina: